Provozní dispečer
Koordinace, zodpovědnost, provoz v pohybu.
Hledáte práci, kde za sebou každý den uvidíte konkrétní výsledky? Baví vás plánovat, organizovat a mít přehled? Přidejte se k nám a podílejte se na zajištění bezpečného provozu a plynulé údržby silnic v Olomouckém kraji.
Správa silnic Olomouckého kraje je příspěvková organizace, která se stará o správu, údržbu a rozvoj silnic II. a III. třídy. Naším cílem je kvalitní a bezpečná dopravní síť – a právě v tom hraje provozní dispečer klíčovou roli. Hledáme zodpovědnou a organizačně schopnou posilu, která se postará o plánování a koordinaci provozu střediska údržby.
Pro všechny naše střediska otevíráme zcela novou pracovní pozici
Provozní dispečer
Co vás čeká
- příprava operačních plánů zimní údržby silnic a organizace procesu zimní údržby
- vykonává činnosti, související s tvorbou provozních plánů, sestavuje provozní plány (jednotlivých činností, týdenní plán apod.) a provádí měsíční kontroly jejich plnění v účetních sestavách,
- podílí se na zabezpečení koordinace činností mezi cestmistrovstvími střediska údržby
- v době zimní údržby koordinuje a zajišťuje sjízdnosti vozovek v souladu s plánem zimní údržby a zajišťuje včasné nasazení a optimální využívání přidělených provozních prostředků
- spolupracuje s nadřízeným v oblasti doplňkové činnosti příslušného střediska údržby
- zpracovává kompletaci statistických hlášení v rámci střediska v oblasti výkaznictví v oblasti ekologie, vodohospodářství a energetiky, spolupracuji s ekologem,
- sleduje technologickou kázeň při činnostech v běžné údržbě a při výkonu zimní údržby
- pracuje s informačními systémy, sledování provozu vozidel, účetní systém atd.
Bez čeho se u nás neobejdete
- SŠ vzdělání, ideálně technického nebo dopravního směru (výhodou, ne podmínkou)
- Zkušenosti s plánováním, koordinací nebo dispečerskou činností - orientace v provozních procesech je velkou výhodou
- Organizační schopnosti a samostatnost - umíte nastavit priority a dotahovat úkoly
- Zodpovědný přístup - pečlivost a důraz na dodržování technologických i provozních postupů
- Dobrou znalost práce na PC - MS Office, schopnost pracovat s interními informačními systémy (zaučíme)
- Komunikační a týmové dovednosti - spolupráce s dalšími kolegy je klíčová
- Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
Nabízíme
- Stabilní zaměstnání u zavedené krajské organizace
- Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., platová třída 10 + osobní ohodnocení a odměny dle dosažených výsledků
- 5 týdnů dovolené + 4 dny indispozičního volna
- Pružnou pracovní dobu
- Stravenky v hodnotě 150 Kč/den
- Příspěvek na penzijní připojištění již ve zkušební době
- Možnost využití rekreačních zařízení zaměstnavatele
- Přátelský a podporující kolektiv
Zaujala vás tato příležitost?
Pošlete nám svůj životopis, motivační dopis a kopii dokladu o vzdělání. Hledáme kolegu či kolegyni, který/á se nebojí odpovědnosti, má systém v krvi a chce být součástí týmu, který udržuje kraj v pohybu.
Místo výkonu práce pro středisko Olomouc: Lipenská753/120, 779 00 Olomouc - Hodolany
Místo výkonu práce pro středisko JIH: Kostelecká 55, 796 56 Prostějov
Místo výkonu práce pro středisko Šumperk: Ztracená 684, 788 13 Vikýřovice
Kontaktní osoba:
Bc. Jitka Vaníčková, personalista
tel. 585 170 321; e-mail: vanickova@ssok.cz